نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

داستان تسلط

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ
از زمانی که در تاریخ و تضاد آن به مطالعه و تحقیق پرداختم ،از همان روز نخست یکی از مباحثی که ساعتی نبود تا در آن شک نکنم تسلط هخامنشیان بر فلات و مناطق ایران بود.
ویکی پدیا ،داشنامه آبکی و سطح پایین که پیش مشاهده کردیم همواره بی خردان در آن دست به قلم می برند در باب این موضوع چنین روایت می کند:
((هخامنشیان گروهی از آریایی‌ها بودند که به فرماندگی کوورش بزرگ (انشان) حکومتی را در فلات ایران بنا کردند.))
اولا تمامی خاور شناسان و تاریخ پژوهان معتقدند که نسل کشی توسط هخامنشیان به وجود نگرفته !همان طور که در مقاله پاسخ ،بدون تماس اشاره کردیم پیرنیا در این باره نوشته است که:
((رفتار آریان ها با این مردمان بومی مانند رفتار غالب بر مغلوب بوده ،به خصوص که آریان ها آنها را از خود پست تر می دانسته اند ،بنابر این در ابتدا هیچ نوع حقی برای انها قائل نبودند بلکه با اینها دائما جنگ می کردند و هر جا آنها را می یافتند می کشتند.))
هر چند در چند سطر بعد وی نقل می کند که بعدا وقتی خطر مردمان بومی رفع شد به آنها آزار و اذیتی نرساندند!
محققا معلوم است که مردمان بومی در دل خود کینه ای از آریان ها گرفته و سعی به انتقام داشتند ،همانطور که چندین سال است ثابت شده آریا به معنای مهاجم و غارتگر است.
و دیگری اصرار داشتن شاهان هخامنش بر نشاندن تسلط خود علیه مردم چنانچه در مصر نیز اینگونه است چنانچه می خوانیم:
((روی پایه مجسمه نمادهایی از ملل تحت تسلط داریوش حکاکی و نام آن‌ها نیز با هیروگلیف درج شده است. در بخش مرکزی این قسمت نماد «هاپی» خدای رودخانه نیل تصویر شده است.))
آیا یک حکمران عظیم!نیازی به نشاندن عقاید و القاء شاه بودن دارد؟
چرا در کتیبه های جعلی که با استناد بر عکس های قدیمی !واضح است آن ها بسیار نو ساخته اند بیش از هر چیز اصرار بر این است که شاه نویسنده !خود را صاحب ممالک بداند!
این چنین است که نتیجه می گیریم:یهود و غرب که نتوانستند تاریخی برای خود پیدا کنند،از آریان ها که با اجدادشان همزیست بوده اند استفاده کرده و بازویی برای شکوه و تسلط ساخته اند.

پی یر بریان در این باره می نویسد:
((امپراتوری هخامنشی،پی یر بریان،ص 27:پارسیان سرزمینی را که به لحاظ سیاسی متروک باشد نه فتح کردند و نه ساکن آن شدند))
لذا بنابر این توصف قطعا شاهان هخامنش به اجبار و خون ریزی وارد سرزمین های پر رونق و تمدن گرا شده اند و به کشتار پرداختند !همان طور که در کتیبه ی داریوش خود از ملت هایی که از او بر گشتند صحبت می کند!
پس همین مقدار مدارک کافیست که تسلط هخامنشیان و استقبال های جادویی مردم از این سلسله را دور بریزیم و شمشیر را عامل فرمانروایی هخامنش بدانیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
محمد حسین قدمی

نظرات  (۱)

کینه شما وطن فروشان پست فطرت باعث نمی شود که تاریخ شکوهمند ایران فراموش شود شما هرطوری که می خواهی فکر کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی