نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

به راستی چه کسانی خالق تمدن بودند؟

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ

اگر بخواهند عالم هستی را به سه قسمت نمایند: قسمتی که تمدن انسانی را خلق کرده و گروهی که آن را نگاهداری نموده و دسته ای که آن را از بین برده اند بدون هیچ تردید نژاد اریاها جزء گروه اول قرار خواهند گرفت 

منسوب به آدولف هیتلر

یهودیت خبیث که دیگر نمی تواند همان مکان ها و کمپین های خنده را مانند قدیم بدونِ جامعه ی بنیان اندیشی بنا کند ،نفس های آخر خود را می کشد و معلوم است که وعده ی حق تعالی در رابطه با نابودیِ گروه صهیونیست در حال تحقق است.

اکنون که دیگر نتوانستند با دست به دامن شدن مجلات و کتب اراجیف دیگری به چاپ برسانند سعی بر ساخت جملاتی منسوب به آدمانی بزرگ کرده اند همان طور که پیش جملاتی برای شاهنشاه بزرگشان ساختند!

آیا آن ها یادشان رفت که آریاییان به ایران هجوم آوردند؟یا چشمانشان نخواند که آریان ها در مکان قبلی خود جز چادر نشینی مسلکی نداشند؟یا نکند یادشان رفت که اشکفت های گاوی،دوران پارینه سنگی،سلن فلسفه گو و شاعر یونانی و علاقه مندان به ادبِ ایرانی و عرب را از صحنه تاریخ پاک کنند تا چنین جملاتی بر زبان بیاورند؟

بهتر است این نصیحت را از بنیان اندیش در گوش های نجس خود فرو کنید که تاریخ و تمدن فرهنگ ممتاز خاورمیانه هیچ گاه و هیچ زمان و به هیچ صورت با فرهنگ شکار کردن و مانند یک حیوان زندگی کردن آریا مخلوط نمی شود و نخواهد شد ..

آیا نمی دانند که خدا می بینید(قرآن کریم)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
محمد حسین قدمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی