نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

چند صباحی است که رضا پهلوی با پیروی از جد لات و بی سواد خود در خواب و خیال رویاهایِ زیبایی می بینید !او در ماوراء آرزوهایش توانسته شورایی موسوم به شورای ملی ایران تاسیس کرده  و در خیال خام و نا بخرد خویش حتما توانسته جامعه ی کبوتر بازان جهانی را به سمت خود جلب کند.

او با نوشتن مقالات و بیانیه هایی همچون ((سی و ششمین سوگنامه ی جمهوری اسلامی)) خواسته است طعنه هایی از روی حرص،طمع و خود خواهی به جمهوری اسلامی برساند و بعد از بی توجهی سازمان های بین الملل به این بیانیه های بی ارزش از یک شهروند ساده  ،تصمیم به ساخت برخی ویدیو ها با محتوایی نا هنجار نموده است.

او که نسلا از خانواده ای بی حجاب است و به کل یادگار مادر شیعیان را به باد فراموشی سپرده ،اکنون از آن سوی مرز ها سنگ صبورِ یهود و اهل سنت و شیعه در ایران شده و شگفتا که پارتی های شبانه اجازه ی طرفداری ملت واحده را از یک بی سر و پا نمی دهد.


(عکس پدر رضا شاه ،جاعلان این عکس را به قاتل ناصرالدین شاه نسبت دادند)

اکنون بنیان اندیش به رغم تلاش های بیهوده ی یهود و صهیونیست و پهلوی که هر سه از یک چشمه به درک منتهی می شوند،به نمایندگی از تمامی ملت قهرمان ایران اعلام می کند که :

حضرتعالی چنانچه پشت گوش خود را دیدید!ایران را هم خواهید دید.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
محمد حسین قدمی

نظرات  (۱)

سلام   اینکه احیای نظام سلطنتی در ایران دیگر محال است امری واضح است چون نظام جمهوری اسلامی پس از 37  بهار ،دیگر تثبیت شده و بنیانهای محکم و استوار است. ولی در مورد تاریخ باید بیطرفانه قضاوت کرد اینکه رضا شاه پهلوی استبداد را جایگزین مشروطه کرد و مخالفانش را بیرحمانه حذف کرد حرفی  نیست ولی به هر صورت او جزء تاریخ ایران است و بنیانگذاری ایران نوین به دست او بود و خدمات او قابل چشم پوشی نیست . البته ای کاش از آتاتورک تقلید نمی کرد و با مظاهر اسلام  به مبارزه بر نمی خواست
پاسخ:
و علیکم السلام امیر عزیز... متاسفانه  از آن جایی که پهلوی یک حکومت فاسد و دست نشانده بود،نمی توان از گفتن بعضی حقیقت ها دریغ کرد،البته قصد ما نابود کردن بعضی زحمات رضاخان نیست و درمتن نیز منظور از لات و بی سواد پدر رضا خان بوده،فلذا مشکل اساسی با پهلوی دوم خائن است و در کل همان طور که در بیشترتحقیقات ذکر کرده ام،بین پهلوی اول و دوم فرق های زیادی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی