نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

کتاب (عشق و سلطنت)

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ


((مَن آجَرَ نَفسُه فقد حَظَرَ علی نفسِهِ الرِزق))

کسی که خود را اجیر دیگری کند،مانع روزی خود شده است

امام صادق (ع) ،کافی

اکنون که دست به قلمِ این مطلب می شوم،زمانی است که دیگر بار جاعلان و یهود زادگان تمام همُ و غمشان شاهنشاه کوروش شده و با تسلط بر اذهان عامه سعی بر نشاندن افکار های بی اثر و خاصیتشان دارند!

یکی از بی سوادانی که  با هزینه ای هنگفت توانست کتابی با مضمون مضحکِ ((عشق و سلطنت))در سال های متوالی به چاپ رساند ،موسی نثری همدانی (یهودی) است.

می توان به صریح ترین شکل اعلام کرد که اثر شاهکارِ ایشان!!!، دستمایه ای برای عروسک های خیمه شب بازیِ یهود شده  و کمپین های خنده ی مستانه ی یهود را برای دفعات متوالی دیگر محیا کرده است.

اکنون که بعد از گذشت یازده سال و انتشار مستندات،ادله ها،کتب  و فیلم هایِ بسیار از جامعه بنیان اندیشی ،می توان مشکل مبناء این امپراطوری از خون و بر خون بر آمده را دور از بر هم گذاشتن سنگ هایِ خیانتِ پارسه و خوش گذرانی شاهان مهاجمِ آریایی دانست بل باید نگاهی روشن گر به ماورای تاریخ و هجوم بی رحمانه ی آریان ها از فلاتِ سرد سیر برای به دست آوردن جا و مکان و بهره بردن از دانش و هنر مردم ممتاز خاور میانه انداخت،بنا بر این فقط و فقط زمینه ساز این جور باسمه های بی ارزش را رخداد های تعصبی در گذر زمان و اغتشاش حس دروغین آریا پرستی خواند و این در حالی است که دیگر ملل در حال ساخت آیندگان هستند و ایرانیان آریایی!!!!!!!!!!! در حال پردازش گذشتگان!

سرتاسرِ این کتاب ،جعل و دروغ  و بی اهمیت شمردن پوریم برای نان در آوردن است و بیش جنبه سیاسی داشته لیک تقاضا می شود خودتان این رمانِ طنز و قهقهه آور جنابِ استاد ! را بخوانید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
محمد حسین قدمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی