نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

خدایان دروغین،بخش یک ،پائولو کوئیو (1)

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

آیت الله خامنه ای:

امروز در همه دنیا این جور است که وضع نظامِ مادی و فشار مادی و مادیت،جوان ها را بی حوصله می کند;جوان ها را افسرده  می کند.در یک چنین وضعی ،دستگیر جوان ها،توجه به معنویت و اخلاق است .علت این که میبینید عرفان های کاذب رشدپیدا می کند و یک عده طرفدارشان می شوند،همین نیاز است.

-------------------------------------------------------

بدون شک،از بزرگترین نیاز های فطری و معنوی بشر ،توجه به معنویت و آرامش است. علی رغم پایبندی اکثریت به مذاهب ، متاسفانه بر پایه ی همین خواسته ی بدون چون و چرا بشری حس کنجکاوی و خرد آدمی که از افکار و عقاید متاثر بر زندگی او سر چشمه می گیرد ،شخص را بر آن می دارد که دین و سلسله  تقاعد های پیشین را کنار گذاشته و به یک شیوه ی جدید ادامه ی حیات دهد.

لذا در ادامه ی این سوء فهم گرایش هایی به عرفان های کاذب که هرکدام مدعیان خود را پرورش می دهند صورت گرفته است.

یکی از نویسندگان شیاد و زاده ی صهیونیست که با ماسک های متفاوت درقالب نویسندگی زیر آن چهره ی نرم خو با تکیه بر سکولاریسم و لیبراییسم غرب  افکار و اذهان اجتماع را به سمت هدفی می برد که در آن خبری از معنویت نیست ((پائولو کوئیلو )) است،عوام هم بی خبر از آنچه مقصود وی است،قلاده می بندند و در پایِ منبر های او رام می شوند.

پائولودر سال 1947 در خانواده ای متوسط در کشور برزیل به دنیا آمد.او در هفت سالگی در مدرسه یسوئان کاتولیک شروع به تحصیل نمود و این بزرگترین اشتباه برای شروع طرز فکر او بود ،این مدرسه با عقاید مذهبیِ خشک توانست مذهب ودین را جورِ دیگر به او بفهماند.

 

به گفته خودش در سن بیست سالگی انواع مواد و گیاهان مخدر را تجربه کرده است!آدمی حیران می ماند که این استاد ِعظیمِ تریاکی! عقایدش را از کدام مسلک آورده است

ادامه دارد....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
محمد حسین قدمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی