نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

غیر قابل روتوش

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ

ضمن تبریک و تهنیت در جهت فرار شاه خائن ،پهلوی دوم غاصب که لعنت خدا بر او و خداندانش باد ،تصمیم بر آن شد که به بخش و قطعه کوچکی از جنایات آن نوکر محترم بپردازیم و در پیوست محصول ارزشمند غیر قابل روتوش که بیانات رهبری را در مورد پهلوی ها جمع آوری شده ارائه دهیم.

(دانلود این مستند صوتی ارزشمند به کوشش:ستاد حفظ و نشر آثار رهبری http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28678/index.html)



قانون کاپیتولاسیون:

مبحث اصلی این قانون ننگ بار:نداشتن صلاحیت دادگاه های ایرانی برای رسیدگی به جرائم مستشاران و ... آمریکایی

در واقع مفهوم این قانون شرم آور از اسم آن نیز آشکار و عیان است !کاپوتولاسیون از کاپیتولاشن به معنی ((شرط گذاشتن ))می باشد که گویی شاه خائن شرط را بنا بر ملت خود گذاشته و باز هم به خفت خود دامن زده بود.

امام خمینی رحمته الله علیه در پی این قانون که در سکوت به انجام گرفته بود تا ملت ایران از این فاجعه دور بمانند لب به سخن گشود و آن را سند بردگی ملت ایران دانست.

وی با جمله هایی همچون((زدن بیرق های سیاه بر بازار ها ))به جنگ کامل رژیم رفت که موجبات تبعید را برای رژیم غاصب فراهم کرد.

کشتار 16 آذر ماه:

دانشجویان انقلابی برای اعتراض بر علیه دولت غاصب در خصوص کودتا علیه دولت مصدق در شانزدهم آذر ماه در روز ورود نیکسون دست به تظاهرات زدند که واکنش شدید نظامیان خبیث شاهنشاهی را در پی داشت .

در فوق این ماجرا سه تن از دانشجویان به شکلی غریبانه به شهادت رسیدند و در نهایت دولت بی خاصیت و پوک شاهنشاهی که همواره با زور شمشیر و اسحله بر مردم حکومت می کرد دکتری افتخاری حقوق را به نیکوسن عطا کرد تا در صحنه تاریخ بار دیگر عطش قدرت و خیانت به وطن به نمایش در آید.


ادامه دارد....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
محمد حسین قدمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی