نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

نیم نگاهی بر مجعولات تاریخ ایران

نگاهی گذرا بر جعل های همیشگی

آریا یا ایران؟

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

حافظ آراسته کن بزم و بگو واعظ را           که ببین مجلسم و ترک سر منبر گیر

حسِ کنجکاوی آدمی را بر آن می دارد که بر هر نیک و شر بیندیشد و نعمت خدادای فکر و تعقل را تنها بر سلسله اراجیف باستانی که با پشتوانه ی تلاش و کوشش های بی دریغ یهود و اروپاییان خبیث به طورِ تخصصی تعریف شده بنا ننهد.

تاریخ یهودی به ما آموخت که سرزمین ایران،جزو بزرگی از تمدن ممتاز خاور میانه و خاور دور

در درازنای تاریخ خویش ،رنگِ آلات باستانی را بر بدنه ندیده و با هجوم یک گروه  آریاییِ چادر نشین آن تمدن ماورائی که مبناء تمامی کلمات قرآن را در هم می ریزد و تبعیض های قرون وسطی را در دل و خرد آدمی تزریق می کند به وجود آمده است .

حقیقتا آن چه معلوم و گواه است این است :به طورِ هویدا آرییان فارغ از بهره گیری های علمی مردم نتوانستند کوچک ترین تمدنی برای خود دست و پا کنند.

حال سازمان های یهود پرور بایست به تصاویر زیر پاسخ دهند!آیا آنان در ذهن نا بخرد و فریبنده ی خویش نیافتند که قبل از دریغ کردن این مدخل باید خود را می سوزاندند؟

تصویر فوق ،فقط قطره ای است از دریایِ بی کران علم و فنون خلقِ سزاوار خاور میانه و دور !تصویری که تنها دوران پارینه سنگی را به پایه ی عقل و زمان در می آورد.

دوران پارینه ی سنگی

نقشه ی شهر سوخته

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
محمد حسین قدمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی